Hearts & Science utökar med ny avdelning för innovativa mediekonceptMediebyråerAnton Axelsson får ny roll när Hearts & Science bildar ny avdelning. ”Vi vill skapa skräddarsydda format som helt utgår från våra kunder”, säger Anton Axelsson, till Dagens Media.27 april, 11:37
Hearts & Science rekryterar impact-chefMediebyråerHearts & Science knyter till sig Jonas Sjökvist som blir head of impact.13 april, 05:33
Hearts & Science breddar sin digitala kompetens – rekryterar tvåMediebyråerOmnicoms mediebyrå Hearts & Science gör två rekryteringar för att utveckla sina digitala erbjudanden. ”Vi breddar vår kompetens inom det digitala området”, säger Björn Lindgren, vd på Hearts & Science.29 juni 2021, 13:36
Nya musikstreamingtjänsten Staccs anlitar mediebyråMediebyråerHearts & Science ska hjälpa Staccs med medieköpen i Norden och Baltikum.22 juni 2021, 06:15
Rapunzel of Sweden väljer Hearts & ScienceMediebyråerMediebyrån Hearts & Science ska utveckla Rapunzel of Swedens e-handel i Europa.26 januari 2021, 06:47
OMG tar Resolution till Sverige – vinner KindredMediebyråerOMG startar ännu en byrå på den svenska marknaden. Resolution blir därmed nätverkets sjätte byrå i Sverige. Och man startar med att vinna spelbolaget Kindred.18 januari 2021, 14:03
Hearts & Science kammar hem StockholmsmässanMediebyråerDen digitala byrån Hearts & Science ska hjälpa Stockholmsmässan att locka fler besökare under 2020.17 januari 2020, 07:19
Hearts & Science plockar från Bizkit HavasMediebyråerByrån Hearts & Science rekryterar Martin Bergsten från Bizkit Havas till sin creative-avdelning.13 januari 2020, 15:03
Därför bör byråerna utmana kunderna i kultur- och ledarskapsfrågorDebattIndivider i prestationskulturer är rädda för att misslyckas medan individer i en tillväxtkultur ser misslyckande som en möjlighet till lärande och utveckling, skriver Sara Sjöman på Hearts & Science.24 september 2019, 13:14