Allt om Arla. Här samlar vi artiklar, bilder och annan intressant information för dig som vill läsa mer om Arla.
Marknadsföring
Del 5 av 6. En förflyttning från linjärt till digitalt, mer automatisering och en ökad betydelse för egna kanaler är några av förändringarna som nämns när Arla, Stadium, Ving, Burger King och Synsam delar med sig av sina strategier för 2020.
Marknadsföring
DAGENS MEDIA MAGASIN. Influencer marketing behöver segmenteras, och annonsörernas marknadsorganisationer byggas om. Mätbarheten och integreringen med andra kanaler pekas ut som viktigast, när fem experter samlas för att diskutera branschens framtid.
Kampanjer
Efter krisen har Arla arbetat hårt för att bygga upp varumärket. Arlas kommunikationsdirektör Gunnar Gidefeldt och Maria Radermacher, ansvarig för Arlas sociala medier, berättar om kommunikationsstrategierna under året som gått och för 2017.
Rörligt
"Uppdrag granskning" visar att en tjänsteman på Arla handlat privat på företagskortet. Men nu får SVT-redaktionen svidande kritik av mjölkgiganten. "De ställde en fråga som avslöjade källan", säger kommunikationsdirektören Gunnar Gidefeldt.