Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag13.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Workshop ökar 70 procent

Publicerad: 15 Januari 2009, 04:38
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:24

Butiksbyrån Workshops försäljning uppgick till 82 miljoner kronor år 2008, enligt egna uppgifter. Det är 70 procent högre än året före.


Byråns vd Christian Appel säger att han ser positivt också på 2009.

- Jag tror att vår nisch ligger bra till då den inte tillhör en stor del av marknadsföringsbudgeten. Skär man där sparar man inte mycket pengar men gör man det så riskerar man att tappa i försäljning. Är det någonting man vill göra i en lågkonjunktur är det att sälja. Enligt våra prognoser ökar vi i år med, säger han.

Workshops kunder inkluderar Absolut Vodka, Electrolux, Alcro, Nike och Scania.

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.