Visual Art bygger ut digitala nätverket

Konghälla Center i Kungälv öppnar i mars 2019. Här etablerar Visual Art både wayfinding och kommersiella DOOH-ytor.

Foto: Adapta Fastigheter.

Visual Art lägger till ytterligare fyra köpcentrum i sitt DOOH-erbjudande.

Visual Art kan nu lägga till Krämaren och Vågen i Örebro, Kvarteret Igor i Västerås och helt nya Kongahälla Center i Kungälv till sitt nätverk av digitala utomhusskyltar.

Totalt innebär det att bolaget lägger till 40 nya ytor.

– Det är med lika delar ödmjukhet och tillförsikt som vi kan konstatera att så många fastighetsägare ser vårt erbjudande som marknadens mest intressanta, innovativa och leveranssäkra, säger Hoss Khosravi, chief revenue officer på Visual Art, i ett pressmeddelande.

– Med de här partnerskapen ökar vi vår räckvidd ytterligare och förser samtidigt fastighetsägarna med DOOH och wayfinding-lösningar av yppersta klass.

Avtalen innebär att Visual Art ska driftsätta, utveckla och ansvara för försäljningen för de nya digitala ytorna.

Beräknad försäljningsstart för Krämaren och Vågen i Örebro, samt Konghälla Center i Kungälv, är mars 2019 och Kvarteret Igor i Västerås beräknas ingå i medieutbudet från och med maj 2019.

Madeleine Nilsson

Redaktör

Publicerad 2018-12-17 12.55

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: