Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag25.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Virtuell kopia av Karlskrona ska visa Telias internetkompetens

Publicerad: 20 Juni 2000, 07:41
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:29

Idag inleder Telia en företagskampanj (business-to-business) där olika projekt ska visa på telejättens utbud av internetprodukter. Tesch & Tesch är totalansvarig för kampanjen som går under namnet projektx.


- Vi vill visa företagen att Telias har tekniken som kan förverkliga deras

projekt. Vi vill komma bort från det vardagliga och få företagarna att tänka på

att utveckla sitt företag och affär, säger Måns Tesch på Tesch & Tesch.

Det första projektet som Telia sponsrar och visar upp är en virtuell version av

Karlskrona. På kampanjsajten, telia.se/projektx, visas den virutella staden

upp.

Kampanjen understöds av annonsering på internet och annonsering i affärspress

som Dagens Industri, SVD Näringsliv, Veckans Affärer och Computer Sweden. Efter

semestern följs kampanjen upp med event och dr.

CIA Media Marketing sköter medieköpen.

Johansson & Co sköter PR.

Rolf van den Brink

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.