Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag18.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Tv-kampanj för Motorola startar på måndag

Publicerad: 11 Maj 2001, 09:14
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:24

På måndag släpper Motorola sin första kampanj baserad på nya konceptet Intelligence Everywhere. Kampanjen går i tv och press.


Kampanjen marknadsför Motorola-telefonen V3690, en telefon som kan fällas ihop

till halva storleken. Filmerna bygger på att det finns mänsklig intelligens på

ställen man inte förväntar sig.

- Filmerna är lokalt producerade i Sverige, och finns tillgängliga för övriga

länder att använda om de vill, säger Anna Malmhake, varumärkeschef på Motorola.

Kampanjen ska gå i TV3 och MTV kombinerat med annonsering i Elle, Café och

Silikon. Målgruppen är 20-35 år. Reklambyrån bakom filmen är Ogilvy, mediebyrå

Initiative Universal och produktionsbolaget är Forsberg & Co.

Eva Wisten

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.