Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag05.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Trygg Hansa tar nya reklammanéret utomhus

Publicerad: 29 Januari 2007, 07:17
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:12

Idag drar första utomhuskampanjen från Le Bureau igång för Trygg Hansa.


Kampanjen är en fortsättning på det reklammanér som lanserades i tv i november, som bygger på budskapet Rätt försäkrad.

Utomhustavlorna ska sitta uppe i två veckor. För försäkringsbolaget är kampanjen ett sätt att förtydliga och konkretisera budskapet Rätt försäkrad. Det är Trygg Hansas egen personal som fått agera modeller, som porträtteras när de ringer upp bolagets 1,9 miljoner kunder.

- Vi vill visa vilka vi är som ringer och spegla våra kunder i möjligaste mån. Det blir ett sätt att komma närmare Trygg Hansa, säger Jessica Friberg, varumärkes- och marknadschef på Trygg Hansa.

Trygg Hansas mediebyrå är Starcom. Arbetsgrupp på Le Bureau: Emma Ludvigsson, ad; Claes Kjellström, copy; Nina Malén, produktionsledare; Albin Gustafsson, planner; Gustaf Sehlstedt, projektledare.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.