Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag23.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Triss, Coca-Cola och Spendrups gör upp om Årets kampanj

Publicerad: 11 April 2007, 14:26
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:08

Varumärken som Triss, Coca-Cola och Spendrups är tre av tretton som gör om vem som har gjort Årets kampanj. Ikea, Svenska Spel är några av annonsörerns som gör upp om titeln Årets annonsör i mediebyråernas gala Stockholm Media Week som avgörs 10 maj.


Nomineringarna till Årets kampanj Studentkampanjen, IT-resurs, StarcomTriss, Svenska Spel, CaratÄlska MER, Coca-Cola, Initiative UniversalNorrlands Guld, Spendrups, StarcomSprite Zero, Coca-Cola, Initiative UniversalReklamfilmstävling, Svenska-fans.com, StarcomVem är Gunnar Barbarotti, Albert Bonniers Förlag, ManolitoGuitar Hero, Activision, StarcomBorat, 20th Century Fox, ScreamBolltrollaren, Svenska-fans.com, StarcomGolf, Puma, ZenithLansering, GO, StarcomPlayer Escort, McDonalds, OMD

Nomineringarna till Årets annonsörSvenska Spel IKEASvenska-fans.com, Apoteket

I juryn ingår orförande Helena Westin, Aftonbladet, Johan Ekelin, Lynxeye, Olle Söderberg, Söderberg Communication, Jessica Lundberg, OMD, Christian Dahlborg, Zenith Media, Sofie Westerstrand, Scream, Fredrik Landahl, Fortum, Maria Ling, SJ, Fredrik Söderhielm, A Non Smoking Generation.

Rolf van den Brink

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.