Gå direkt till textinnehållet

Tre kronor vinner Kronfågel

Under 2019 ska Kronfågel nå ut med ett nytt reklamkoncept.

Foto: Skärmdump Kronfågel

Mediebyrån ska hjälpa Kronfågel att nå ut med nytt koncept under 2019.

Tre kronor har fått i uppdrag att ha hand om både Kronfågels och Enjoy wine & spirits medierådgivning. 

Kronfågel ska under året utveckla både varumärke och kommunikation inom ramen för ett nytt konceot. 

– Tre kronor media visade på ett enormt engagemang, kompetens och lyhördhet inför de utmaningar och den varumärkesresa som Kronfågel ska göra under 2019, säger Susanne Zabrodsky, marknadschef på Kronfågel, i ett pressmeddelande. 

Håkan Jerner, vd på Tre kronor ser fram emot uppdragen för både Enjoy wine & spirits och Kronfågel. 

– Vi är otroligt glada och stolta över att både Kronfågel och Enjoy Wine har valt oss som sin nya mediebyrå. Vi ser så mycket fram emot att få jobba med två så starka varumärken och företag som delar många av våra värderingar kring hållbarhet och vikten av effektdrivande kommunikation, säger han i ett pressmeddelande. 

Hanna Frick

Reporter

Publicerad 2019-02-01 08.03

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: