Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag23.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Tips och inspiration

Carl Wåreus: Digital acceleration lämnar varumärken vid nya vägskäl

Publicerad: 16 November 2020, 12:25

Branschen måste se över de vägskäl de står inför, och fatta beslut kring riktningen för mediestrategin framåt, för att undvika att halka efter i den allt mer digitaliserade världen vi lever i, skriver Carl Wåreus.

Varumärken befinner sig vid en kritisk tidpunkt då de behöver knyta an till såväl sin kärnpublik som framtida kunder. De digitala möjligheterna växer hela tiden – och ger möjligheter att accelerera ur krisen, skriver Googles Carl Wåreus.


Ämnen i artikeln:

Google

På drygt nio månader har vi sett digitaliseringen accelerera snabbare än vad vi förutspått att den skulle göra under fem år. Världen över har folk förenats under ett digitalt paraply

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Google

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.