Gå direkt till textinnehållet

Telia tar hem Bästa DR

INHOUSEGALAN 2018. "Ett säkert kort" ger vinst till Telia.

Telia vinner kategorin Bästa DR i Inhousegalan med kampanjen "Ett säkert kort". 

Juryns motivering lyder: 

"Vissa produkter och tjänster är tråkigare än andra – hur får man med högst begränsade medel till sitt förfogande kunderna att bry sig då? På denna inhouseavdelning verkar man förstå att ta vara på det enkla och välkända. Med glimten i ögat och en ny spännande utformning fick man en grym effekt! Bra jobbat Telia och 'Ett säkert kort'".

Den andra platsen i kategorin går till Kilohertz AB “Rix Morronzoo – I nöd och lust” medan Collector Bank hamnar på en tredjeplats med "Svarta lådan".

Amanda Törner

Reporter

Publicerad 2018-10-24 18.02Uppdaterad 2018-10-24 18.04

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: