Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag25.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Taste PR och Grand gör Aftonbladets tv-pris

Publicerad: 25 Februari 2008, 08:24
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:56

Taste PR och Grand Event Communications har fått uppdraget att sköta pr och producera galan för Aftonbladets tv-pris.


Förra året jobbade Aftonbladet med Eventkompaniet och Subito. De ingick i pitchen tillsammans med BSP och Meetmasters.

- Taste PR och Grand erbjöd den bästa helheten. Dels var deras erfarenhet viktig för oss och dels gick vi mycket på rekommendationer från branschen. Taste PR har jag jobbat med tidigare, säger Charlotta Catani, projektledare på Aftonbladets marknadsavdelning.

Aftonbladets tv-pris delas ut vid en gala på Café Opera den 18 mars.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.