Få hela storyn
Starta din prenumeration
Nyheter
Publicerad: 26 Januari 2009, 06:39
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:23
Den 3 februari är det premiär för Sveriges Annonsörers pr-nätverk. 20 annonsörer har redan anmält sitt intresse.
Pr-nätverket blir det fjärde nätverket inom Sveriges Annonsörer. Sedan tidigare finns nätverken b2b, Mer och mindre och Inhouse.
- Det är något vi har märkt när vi är ute och pratar med medlemmarna, att de har många frågor om pr. Ett pr-nätverk har varit efterfrågat och vi tror att fler medlemmar än de 20 som nu är med, kommer att ansluta sig, säger Desirée Blomberg, ansvarig för kundrelationer på Sveriges Annonsörer.
Inom nätverken träffas medlemsföretagen för att utbyta information genom mingel och föreläsningar.
Fler nätverk är på gång.
- Det är många som pratar om butiksmarknadsföring så det är kanske något vi startar i framtiden. Klart är att vi ska satsa på nätverken.
Henrik Widell