Få hela storyn
Starta din prenumeration
Nyheter
Publicerad: 22 Januari 2009, 06:39
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:23
Sturegallerian lägger hela sitt kommunikationsuppdrag hos Prime.
- Prime har fått uppdraget som vår fullserviceyrå, vilket inkluderar traditionell marknadsföring och pr. Vi lägger alla resurser hos Prime, säger Pernilla Karvia, centrumchef för Sturegallerian till Dagensmedia.se.
Tidigare använde Sturegallerian "en rad olika" leverantörer.
- Nu kan vi bli mer effektiva, säger Pernilla Karvia.
Sturegallerians butiker vänder sig till en köpstark citypublik. Lågkonjunkturen kommer med största sannolikhet att påverka kommunikationen, säger Pernilla Karvia.
- Man måste ha respekt för lågkonjunkturen och vara ännu smartare och ha ett större helhetstänk.
Anna Hultman, projektledare för Primes arbetsgrupp:
- Sturegallerians kundmålgrupper och butiksinnehavare, har koll och förväntar sig det bästa, vilket i sin tur ställer höga krav på oss, säger hon i ett pressmeddelande.
Martin Schori