Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag20.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Song Networks får ny marknadschef

Publicerad: 14 November 2001, 11:04
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:20

Katarina Borgenstierna Holm blir efter en sammanslagning mellan marknadsorganisationerna hos Wineasy och moderbolaget Song Networks marknadschef för båda företagen. Hennes främsta utmaning är att utveckla relationen till företagets kunder.


- Jag ska fortsätta jobba aktivt till de kunder som strömmat till under året.

Det handlar om relationsmarknadsföring som blir en utökad strategi från vår

sida, säger hon.

Katarina Borgenstierna Holm har sedan starten 1997 arbetat på Jobline. I juli i

år blev hon marknadschef på Wineasy, dotterbolag till Song Netoworks. Nu har

hon även fått marknadschefsuppgifterna på Song Networks på sitt bord.

- Det här ger en möjlighet för Song Networks och Wineasy att konsolidera

verksamheten och få synergieffekter i framtida marknadsföring, säger hon.

Tidigare marknadschef på Song Networks, Peter Asplund, har slutat.

Tia Jumbe

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.