Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag26.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Snabbanalys

Thomas Baekdal: ”Alla publicister har egen affärsmodell i framtiden”

Publicerad: 2 Juli 2020, 06:26

Medieanalytikern Thomas Baekdal skriver att magasinens affärsmodeller kommer att förändras i grunden.

Coronapandemin tvingar fram nya synsätt samtidigt som mediekonsumtionen förändras. Med utgångspunkt i magasinsmarknaden förklarar medieanalytikern Thomas Baekdal hur publicisternas affärsmodeller kommer att förändras i grunden.


Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

Så här långt har 2020 varit ett väldigt intressant år, på både bra och mindre bra sätt. Coronapandemin har självklart varit extremt negativ (är – och det fortfarande). Men vi

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.