Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Snabbanalys

Thomas Baekdal: ”Alla publicister har egen affärsmodell i framtiden”

Publicerad: 2 Juli 2020, 06:26

Medieanalytikern Thomas Baekdal skriver att magasinens affärsmodeller kommer att förändras i grunden.

Coronapandemin tvingar fram nya synsätt samtidigt som mediekonsumtionen förändras. Med utgångspunkt i magasinsmarknaden förklarar medieanalytikern Thomas Baekdal hur publicisternas affärsmodeller kommer att förändras i grunden.


Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

Så här långt har 2020 varit ett väldigt intressant år, på både bra och mindre bra sätt. Coronapandemin har självklart varit extremt negativ (är – och det fortfarande). Men vi

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.