Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag18.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Snabbanalys

Snabbanalys: 2019 års största medieaffärer

Publicerad: 12 December 2019, 12:01

Efter 2019 års affärer ägs 70 procent av dagspressmarknaden av Bonnier och Schibsted, skriver Olle Lidbom i en snabbanalys av årets medieaffärer.

Det har varit ett, minst sagt, händelserikt år i mediebranschen. Medieanalytikern Olle Lidbom listar de 23 största medieaffärerna nationellt och internationellt.


2019 är snart över och det är dags att sammanfatta årets stora medieaffärer. Medielandskapet ser annorlunda ut än för några år sedan och drivkraften bakom många av de senaste årens

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.