Få hela storyn
Starta din prenumeration
Snabbanalys
Publicerad: 1 Oktober 2019, 05:37
Det finns två stora skillnader i hur man lyckas konvertera i mediebranschen respektive i ”vanliga” webbutiker, skriver Thomas Baekdal i en snabbanalys.
Diskussionen om konvertering är intressant, men den innehåller flera missuppfattningar. Det menar medieanalytikern Thomas Baekdal, som har identifierat vilka faktorer som är avgörande för att mediehusen ska lyckas konvertera.
Ämnen i artikeln:
MittmediaDiskussionen om konvertering är intressant, men den innehåller flera missuppfattningar. Det menar Thomas Baekdal som har identifierat vilka faktorer som är avgörande för att mediehusen ska lyckas konvertera.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Mittmedia