Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Snabbanalys

Så blir du framgångsrik på konvertering

Publicerad: 1 Oktober 2019, 05:37

Det finns två stora skillnader i hur man lyckas konvertera i mediebranschen respektive i ”vanliga” webbutiker, skriver Thomas Baekdal i en snabbanalys.

Diskussionen om konvertering är intressant, men den innehåller flera missuppfattningar. Det menar medieanalytikern Thomas Baekdal, som har identifierat vilka faktorer som är avgörande för att mediehusen ska lyckas konvertera.


Ämnen i artikeln:

Mittmedia

Diskussionen om konvertering är intressant, men den innehåller flera missuppfattningar. Det menar Thomas Baekdal som har identifierat vilka faktorer som är avgörande för att mediehusen ska lyckas konvertera.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mittmedia

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.