Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag09.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Snabbanalys

Innehållet viktigare än mängd när mediekonsumtionen förändras

Publicerad: 2 September 2019, 10:00

I takt med att konsumtionsmönstret förändras handlar det inte om vem som har mest innehåll utan om vem som har bäst innehåll. Mediehusen behöver därför fokusera på vad de skapar – snarare än att försöka binda upp publiken för all framtid, skriver Thomas Baekdal.


En av de mest fascinerande trenderna att titta på är hur olika generationer har olika sätt att konsumera media. Och det är saker som specifikt sticker ut.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.