onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Snabbanalys

Innehållet viktigare än mängd när mediekonsumtionen förändras

Publicerad: 2 september 2019, 10:00

I takt med att konsumtionsmönstret förändras handlar det inte om vem som har mest innehåll utan om vem som har bäst innehåll. Mediehusen behöver därför fokusera på vad de skapar – snarare än att försöka binda upp publiken för all framtid, skriver Thomas Baekdal.


En av de mest fascinerande trenderna att titta på är hur olika generationer har olika sätt att konsumera media. Och det är saker som specifikt sticker ut.

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev