Snabbanalys
Innehållet viktigare än mängd när mediekonsumtionen förändras
Publicerad: 2 september 2019, 10:00
I takt med att konsumtionsmönstret förändras handlar det inte om vem som har mest innehåll utan om vem som har bäst innehåll. Mediehusen behöver därför fokusera på vad de skapar – snarare än att försöka binda upp publiken för all framtid, skriver Thomas Baekdal.
En av de mest fascinerande trenderna att titta på är hur olika generationer har olika sätt att konsumera media. Och det är saker som specifikt sticker ut.
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.