Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag18.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Snabbanalys

Framtidens läsaraffär: Dataanalys och journalistik

Framtidens läsaraffär: Dataanalys och journalistik

Mer data och analys krävs för att kunna göra bättre förutsägelser om vad som driver en läsare att teckna en prenumeration. Det skriver omvärldsbevakaren Gunnar Springfeldt, som har gått igenom flera amerikanska rapporter i ämnet.

Publicerad: 5 Mars 2020, 10:33


Omvärldsbevakaren Gunnar Springfeldt redogör för hur du får den digitala prenumerationsaffären att växa.

Flera amerikanska universitet och medieforskningsinstitut har börjat intressera sig för digitala prenumerationer och i flera rapporter lyfts några viktiga beståndsdelar i framtidens prenumerationsaffär fram. Nyckelorden är att en närmare kontakt

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.