Snabbanalys
Analys: Stampens förändringsarbete har bara börjat
Publicerad: 4 november 2019, 12:05
Våren 2017 tillträdde Johan Hansson som vd för Stampen Media.
Foto: Stefan Berg
Stampens storlek gör att dess utfall ekonomiskt och i andra termer kommer att få stor påverkan på Polaris Media. I förra veckan presenterade det norska mediehuset den första kvartalsrapporten i vilken Stampens resultat ingår under hela perioden. Stefan Melesko, docent i medieekonomi, har analyserat.
I torsdags kom Polaris Media med sin kvartalsrapport för den norska marknaden. Den inkluderar ju också Stampen, vilket betyder att vi kommer att få tätare rapporter om gruppens utveckling än
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.