Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Snabbanalys

Analys: Stampens förändringsarbete har bara börjat

Publicerad: 4 november 2019, 12:05

Våren 2017 tillträdde Johan Hansson som vd för Stampen Media.

Foto: Stefan Berg

Stampens storlek gör att dess utfall ekonomiskt och i andra termer kommer att få stor påverkan på Polaris Media. I förra veckan presenterade det norska mediehuset den första kvartalsrapporten i vilken Stampens resultat ingår under hela perioden. Stefan Melesko, docent i medieekonomi, har analyserat.


I torsdags kom Polaris Media med sin kvartalsrapport för den norska marknaden. Den inkluderar ju också Stampen, vilket betyder att vi kommer att få tätare rapporter om gruppens utveckling än

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.