Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

SJ väljer Farfar

Publicerad: 3 Juni 2002, 13:25
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:15

Tågföretaget SJ fortsätter att handla upp byråer. Farfar har fått uppdraget att hantera SJs kommunikation på internet.


Efter att ha bytt mediebyrå till Mediaedge CIA, designbyrå till Brindfors Enterprise och reklambyrå till TBWA är det dags för SJ att anlita en ny webbyrå. I Farfars nyvunna uppdrag ligger både att skapa den marknadsföring som SJ gör på internet och revidera SJs sajt.

- SJ är ett av de företag som har förstått hur internet kan utnyttjas i kommunikationen, därför är det extra kul, säger Matias Palm Jensen, vd Farfar.

Brindfors Enterprise arbetar just nu med att skapa ett nytt grafiskt uttryck som ska synas i all marknadskommunikation. Det ska också ligga till basen för arbetet med SJ.se.

- Vi ska föra in lite lust på SJ.se, säger Matias Palm Jensen, vd Farfar.

Detta är Farfars andra uppdrag som de hanterar tillsammans med reklambyrån TBWA. Byråerna har tidigare arbetat tillsamman med Riksskatteverket.

Dagens Media har sökt Annsofie Nyström, chef för extern kommunikation på SJ.

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.