Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Salem Baskin till Dagens Media

Publicerad: 26 maj 2009, 06:52
Uppdaterad: 6 december 2015, 17:36

Den amerikanske marknadsföringsgurun, författaren och Advertising Age-kolumnisten Jonathan Salem Baskin börjar skriva för Dagens Media.


Jonathan Salem Baskin. Dagens Media fortsätter att utvecklas. Vår nye skribent är Jonathan Salem Baskin, som har jobbat med marknadsföring i 27 år, bland annat på uppdrag av Apple, Abercrombie & Fitch, och Nissan i USA.

Jonathan Salem Baskin har skrivit den uppmärksammade boken "Branding only works on cattle", i vilken han vänder upp och ner på många myter kring traditionell marknadsföring samtidigt som han utforskar de nya möjligheterna att nå målgrupperna och driva försäljning.

Jonathan Salem Baskin, bosatt i Chicago, är också kolumnist på den amerikanska tidningen Advertising Age, flitig föreläsare och bloggare på dimbulb.

Jonathan kommer att skriva analyser och krönikor, skräddarsydda för svenska marknadschefer och marknadsförare, i Dagens Medias papperstidning, med start i nästa nummer, som utkommer onsdagen den 3 juni.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.