Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag18.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Säkra utskrifter när Canon nätkampanjar

Publicerad: 7 April 2008, 08:22
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:52

Canons b2b-del kör ut steg två i den pågående nätkampanjen. Denna gång är det säkra utskrifter som står i fokus.


Bild från www.kampanjsajt.se/canon. Kampanjen är framtagen av dm-byrån 1.1.3. Huvudmedium är internet, men kampanjen går även i print. Den riktar sig till beslutsfattare på kontor, vilka Canon erbjuder en tjänst som gör att fel personer inte kan råka se dokument som ligger kvar i skrivaren.

- Det här är ett sätt att få folk medvetna om att det finns sätt att öka säkerheten. Samtidigt ligger det en hög igenkänningsfaktor i att råka se dokument som ligger kvar i skrivaren, säger Monica Forsberg, marknadsdirektör på Canon Business Solutions.

Arbetsgruppen på 1.1.3 består av Björn Schmidt, projektledare; Jonas Walldow, copy; Johan Hedenskog, webb-ad; Pascal Denis, ad; Petri Määttä, ad-assistent; Niklas Bivald och Peter Briell, webbutvecklare; AnnaMia Norström, original; Ewa Nero, produktionsledare.

Canons mediebyrå är Mediaedge CIA.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.