Gå direkt till textinnehållet

Digitalt presenteras av:

Så blir ditt varumärke framgångsrikt på Instagram

Dagens Media Insikt möter Anitha Clemence som vet hur man stärker varumärken på sociala medier.

Starcoms Anitha Clemence ska hjälpa varumärken att bli bättre på sociala medier. Hon drivs bland annat av att skapa ett nytt kreatörsperspektiv. “Den kreativa höjden haltar ibland”, säger hon.

I januari kom nyheten att influencern och medieprofilen Anitha Clemence ansluter till Starcom för att stärka mediebyråns arbete med socialt kreativt innehåll.

Hon säger att hon upplever att det var först i slutet av 2018 som influencer marketing-marknaden, som tidigare varit extremt rörlig, började sätta sig.

Dock menar hon att den kreativa höjden ofta är otillräcklig, särskilt när det gäller Instagram.  

Läs mer i Dagens Media Insikt. 

Nyfiken på att prova Dagens Media Insikt?

Amanda Törner

Reporter

Publicerad 2019-02-12 07.48

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: