Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag12.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Ronge blir Dagens PS-krönikör

Publicerad: 23 Januari 2009, 04:40
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:23

Affärssajten Dagens PS har värvat mediestrategen Paul Ronge till sitt nyhetsbrev om media och reklam.


Dagens PS lanserade sin undersajt och nyhetsbrev om media och reklam i höstas. De riktar sig till 20.000 chefer inom medie- och reklambranschen och säljs till annonsörerna både som en separat produkt och i Dagens PS övriga annonsnätverk.

Nu får nyhetsbrevet förstärkning av Paul Ronge, som tillsammans med Peppe Engberg och Veckans Affärers Pontus Schultz ska skriva krönikor.

- Paul är en gammal vän och ett superproffs i mediefrågor. Få kan den här branschen bättre, både inifrån och utifrån, säger Bengt Uggla, Dagens PS ansvarige utgivare.

Paul Ronge driver byrån Ronge Kommunikation och har tidigare arbetat i 20 år som reporter.

En annons i hela Dagens PS-nätverket kostar, i det största formatet, 91.000 kronor brutto per vecka. Annonsören får då en share of voice på 25 procent.

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.