Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Ronald väljer Gravity Hill

Publicerad: 13 Februari 2009, 15:24
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:22

Ronald McDonald Barnfond har efter en upphandling valt Gravity Hill till ny webbyrå.


Gravity Hill har under hösten tagit fram kampanjsajten www.ronaldmcdonaldhus.se på uppdrag av Ronald McDonald Barnfond.

Nu står det klart att fonden fortsätter att arbeta med Gravity Hill, bland annat ska en ny webbplats tas fram.

- Vi har tagit in flera anbud och tittat på både kompetens och ekonomi. Gravity Hill är väldigt engagerade i frågan, kompetenta när det gäller tekniktänket och kreativa till att hitta spännande lösningar, säger Birgitta Mossberg, generalsekreterare för Ronald McDonald Barnfond, till Dagens Media.

Ronald McDonald Barnfond samarbetar sedan tidigare med reklambyrån DDB. Det samarbetet ska fortsätta.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.