Nyheter
Ramlösa leker med skärpan
Publicerad: 10 september 2008, 13:21
Uppdaterad: 6 december 2015, 16:41
Ramlösas produktlansering av det "funktionella vattnet" Ramlösa Balans har rullat igång under hösten. I morgon startar tv-kampanjen i Kanal 5, TV3 och TV6. <b>Se filmen på Dagensmedia.se.</b>
SA
Synnöve Almer
- Funktionellt vatten blir allt större i USA och på andra marknader utanför Sverige. Genom att introducera funktionellt vatten i vår produktportfölj hoppas vi stärka vår position inom vatten, säger Marie Eisner, varumärkeschef för Ramlösa.
Kampanjtemat är Naturlig skärpa och innebär en lek med skärpa och oskärpa i annonser och filmer. Förutom tv-reklam och bio blir det utomhusannonser som gick upp i veckan och senare i höst sponsrar även Ramlösa Grey's Anatomy och Misses Lista i Kanal 5.
Grow står för kommunikation och förpackningsdesign.
Arbetsgrupp på Grow:Elsa Victorin, projektledare; Elif Pek, produktionsledare; Pär Pärsson, copy; Niclas Engsäll, ad; Henrik Lönn och Jonas Carlberg, formgivare.
Reklamfilmsproduktion:Ragnar Jansson, regissör; David Hellman, fotograf; Anna Hellman, producent. Produktionsbolaget Tre Vänner har gjort sponsringsfilmerna.
Se filmen på Dagensmedia.se