Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Premium

Innehållet viktigare än mängd när mediekonsumtionen förändras

Publicerad: 2 September 2019, 10:00

I takt med att konsumtionsmönstret förändras handlar det inte om vem som har mest innehåll utan om vem som har bäst innehåll. Mediehusen behöver därför fokusera på vad de skapar – snarare än att försöka binda upp publiken för all framtid, skriver Thomas Baekdal.


En av de mest fascinerande trenderna att titta på är hur olika generationer har olika sätt att konsumera media. Och det är saker som specifikt sticker ut.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev