Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag24.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Preem utökar på marknadsavdelningen

Publicerad: 13 Augusti 2008, 07:09
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:43

Efter omorganisationen utökar Preem med en sektionschef för marknad och marknadskommunikation.


Konsulten Marie Bark har fått i uppgift att sätta fart på Preems affärsdrivande kommunikation både mot konsument och b2b. Tjänsten är helt ny och har växt fram i och med Preems omorganisation, där all marknadskommunikation från respektive affärsområde har samordnats.

- Det här känns jättespännande. Preem är, som jag ser det, det enda bensinbolag som satsar på sina stationer och det är en utmaning att gå in i den här branschen. Preem är ett spännande bolag som även har egen produktion och också är ett stort exportföretag, säger Marie Bark.

Marie Bark har tidigare haft liknande befattningar på BMW och Vodafone, men de senaste fyra åren har hon drivit ett eget företag som konsult.

Marie Bark tillträder 1 september.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.