Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Nytt nummer av Dagens Media

Publicerad: 11 Februari 2009, 11:36
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:22

I Dagens Media nummer 3, 2009 berättar vi om dagspressens tvärnit, om hur du lyfter ditt varumärke i lågkonjunkturen och om den förbisedda målgruppen. Och mycket mer, naturligtvis. <b>Se alla huvudnyheterna här.</b>


• ICA styr om mot lågpris - matjättarna möter krisen med lojalitetsprogram• Fuck Logics författare berättar hur Holywood kan blåsa liv i ditt varumärke

• 1005 marknadsförare varslade på tre månader• Många företag kan begå mutbrott utan att veta det - Dagens Media reder ut bergreppen• Posten och Apoteket tar klivet ut i sociala medier• Den förbisedda målgruppen. Var femte svensk har utländsk bakgrund - men reklamen anpassas inte• Goda tider för kriskonsulter• Hård kritik mot Spotify• Dagspressens annonskris• Kanal 5 får ny grafik - ska öppna för fler sponsormöjligheter• Jämförelsesajterna breddar sig• Nischkanalerna säljer redkordmycket reklam• Avmattning i DM-branchen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.