Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Nytt nummer av Dagens Media

Publicerad: 25 Februari 2009, 13:18
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:21

Industrin skär bort miljarder i marknadsföringsbudgetarna, medierna väljer bort Orvesto och MTG angriper TV4:s kunder. Detta, och mycket mer, kan du läsa om i Dagens Media nummer 4, 2009 - ute i dag.


Veckans huvudrubriker:

* De stora industrijättarna skär ned miljarder i b2b-marknadsföringen - stor b2b-special* Medierna väljer bort Orvesto* Motigt för bloggnätverken* Nye H&M-chefens tuffa utmaning* MTG i säljoffensiv mot TV4* Därför kastar Comhem ut Tempel och dockfamiljen* Medieministerns facit efter två år* KO granskar sms-lånen - igen* Reklamen blir mer global * Spelföretagen ökar medieköpen* Tung vinter för utomhusreklamen* Pr-byråerna får hård kritik: "släpar efter inom digital pr"* Tv-kanalerna trappar upp kampen på internet* Schibsted tar täten i mobilstriden* Nordisk mediekamp - mediebyråcheferna ska alla ta andelar* Tufft för bloggnätverken* Mediebyråerna tar andelar - ökar mer än marknaden* Låga marginaler för småförlagen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.