Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Nya chefer på Sydsvenskan

Publicerad: 20 maj 2009, 07:51
Uppdaterad: 6 december 2015, 17:36

Katarina Liljeberg blir ny marknadschef för Sydsvenskan. I den nya försäljningsorganisation som presenteras i dag får tidningen även ny annonschef, Peter Johansson.


Som ett led i att marknadsavdelningen ska få ett utvidgat uppdrag som framöver även kommer att omfatta forskning och utveckling tar Katarina Liljeberg, tidigare på affärsutveckling, över posten som marknadschef.

- Det ska bli otroligt roligt att tillsammans ta marknadsuppdraget ett steg längre när vi nu även har ett fokus på utveckling och innovation, säger Katarina Liljenberg i ett uttalande.

Den nya annonschefen Peter Johansson har de senaste nio månaderna jobba på konsultuppdrag åt tidningen, men tar nu alltså steget över fullt ut.

Linus Kannerberg

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.