Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Netonnets marknadschef till Jula

Publicerad: 17 juni 2015, 09:01
Uppdaterad: 6 december 2015, 11:58

Jonas Järrenfors, marknadsdirektör på Netonnet, blir ny marknadschef på Jula.


Ämnen i artikeln:

Netonnet

Jonas Järrenfors ligger bakom en rad uppmärksammade kampanjer på Netonnet – bland annat med artisten Dregen, lageröl, Harlem shake och Backstreet Boys.

Nu går han vidare till ett jobb på Jula.

– Jag är otroligt glad att få möjligheten att vara med på Julas fortsatta resa. Varumärket har enorm potential och står inför massor med möjligheter för fortsatt utveckling och tillväxt, säger Jonas Järrenfors i ett pressmeddelande.

Joachim Frykberg, vd på Jula:

– Jula tar nu nästa steg och utvecklar marknadskommunikationen ytterligare. Jonas kommer med sin speciella kompetens inom reklam, marknadsföring, nya medier samt omnikanal kunna leda denna utveckling. Det handlar om att med ökad digital mognad bygga och stärka varumärket, främja tillväxten och öka konkurrenskraften. Vi ska alltid möta kunden med rätt information, rätt verktyg och rätt erbjudande.

Jonas Järrenfors tillträder sin nya tjänst på Julas huvudkontor i Skara i september.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Netonnet

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev