Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Motorola sjösätter ny kommunikationsplattform

Publicerad: 26 Mars 2001, 08:56
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:24

Intelligence Everywhere blir Motorolas svar på Nokias Connecting People. Motorolas nya kommunikationsplattform kommer att synas från och med första april.


Just nu presenteras Motorolas nya kommunikationsplattform på Cebit-mässan i

Hannover tillsammans med de senaste gprs-telefonerna. Intelligence

Everywhere-plattformen ska användas i kommunikationen för alla Motorolas

produkter, inte bara telefonerna.

- Men vi kommer inte att klistra ner stan med Intelligence Everywhere-annonser,

utan det här är ett koncept vi ska bygga långsiktigt på, säger Anna Malmhake,

nordisk varumärkes- och marknadschef på Motorola.

Till en början fortsätter Motorola att köra sin annonsering i fackpress med de

nya annonserna från och med första april. All kommunikation ska visa på det

intelligenta i Motorolas produkter.

- Vi vill lyfta fram den passion för den tekniska utvecklingen som hela

Motorola är uppbyggt kring, säger Anna Malmhake.

Bakom den nya plattformen står Motorolas reklambyrånätverk Ogilvy och Jeffrey

Frost, mannen som ligger bakom Just do It på Nike, som rekryterades från Nike

till Motorola för ett år sedan.

Eva Wisten

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.