Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag24.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Mio tappar marknadschef

Publicerad: 27 Augusti 2008, 07:24
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:42

Mios marknadskommunikationschef Nanna Hedlund byter möbler mot smink. I oktober blir hon marknadschef på Kicks.


Nanna Hedlund har jobbat på Mio sedan våren 2006. Hon börjar på Kicks i oktober och blir kvar på Mio till dess.

- Det blir en intensiv höst på Mio så det är med blandade känslor jag lämnar nu. Men det ska bli väldigt roligt att börja på Kicks. Det är en rolig bransch och företaget är i en expansiv fas, säger hon.

I samband med att Nanna Hedlund börjar ändrar Kicks sin marknadsorganisation.

- Hittills har Kicks vd ansvarat för det mesta av marknadsföringsarbetet. Nu ska vi bygga en mer strategisk marknadsavdelning som jag ska leda.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.