Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag05.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Mindshare kängar till Jenny Leeb inför säljartävling nummer två

Publicerad: 18 April 2007, 08:50
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:07

Mindshares utdelningen av Purple People Award, priset för årets bästa säljaren, föregås av en gliring till Bizkits Jenny Leeb, som i en krönika på Dagens Media sågade hela säljkåren.


Inbjudan till prisutdelningen avslutas med Varmt välkommen! Kram önskar vännerna på Mindshare. (Vi gillar att kramas på riktigt!) Vilket är en tydlig passning till Bizkits mediestrateg Jenny Leeb, som i en krönika på Dagens Media sa att hon inte uppskattade att kramas med mediesäljare.

- Mediesäljarna är oerhört viktiga och vi gillar dem. Sedan är vi fysiska av oss på Mindshare, säger Sara Nordström, marknadschef och ansvarig för nya affärer på Mindshare.

Det är Jeanette Axell (Aftonbladet Event), Erik Beckman (MTG Radio), Bent Såndberg (Di.se) Åsa Olow (Cosmopolitan) och Gabrielle Mehrens (Clear Channel) som tävlar om epitetet årets bästa säljare.

- De lägger ner otroligt mycket möda och tid, de kämpar som illrar och är extremt service minded och tydliga.

Stockholm Mediaweek har ju ett liknande pris där de premierar säljorganisationen som helhet. Var ligger den stora skillnaden i ert pris?

- Främst för att det är ett pris till den enskilda individen. Det betyder väldigt mycket för dem som har blivit nominerade. Det är inte ofta de får briljera och synas i branschmedia.

Henrik Widell

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.