Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag20.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Mer kör Amor-kampanj

Publicerad: 2 April 2008, 06:44
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:53

Amors pilar träffar ungdomarna och får dem att älska mer. Det är temat i senaste kampanjen för Mer där två nya smaker lanseras.<b>Se filmen på Dagensmedia.se.</b>


Kampanjen går i de flesta medier, bland annat print, utomhus och internet. Tv är huvudmedium i kampanjen som tagits fram av Storåkers McCann.

- Älska mer är vår kärnidé, men det här är en tydligare film. Den goda smaken får dig att älska mer, drycken är ett afrodisium som för ungdomarna tillsammans. Det är en mycket positiv position, säger Jens Jermiin, nordisk marknadsdirektör på Coca-Cola som äger varumärket Mer.

Kampanjen drar igång nästa vecka och ska rulla vid olika tillfällen under hela året. Mediebyrå är IUM.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.