Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag18.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Vinnarna från Stockholm MediaWeek

Publicerad: 9 Maj 2008, 05:31

Igår presenterades vinnarna i Stockholm MediaAward, dessutom korades Årets Mediebyrå och Årets Branschpersonlighet.


Stockholm MediaAward

Årets Kampanj 2008:
Grand Prix – Match.com:s kampanj ”Operation Höstmys”. Mediebyrå PHD network
Guld – AMF Pensions kampanj ”Se dig själv som 70-åring”. Mediebyrå: MindShare.
Silver – SAS Institute:s kampanj ”Beslut genom tiderna”. Mediebyrå: Starcom.

Årets Annonsör 2008:
Försvarsmakten

Årets Säljorganisation 2008:
MTG Radio

Årets Branschpersonlighet 2008
Jan Scherman

Årets Mediebyrå 2008
Guld: Scream Mediabyrå
Silver: OMD
Brons: PHD

Prisutdelningen hölls under Stockholm MediaWeek, på hotellet Rival i Stockholm.
Axel Håkansson

mvredaktion

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.