Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag09.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Vi känner att vi litar på varandra

Publicerad: 6 Oktober 2010, 10:43

Volvo Personvagnar var en av Stampens första partners i Relationer & Affärer. Bengt Junemo, reklamchef på Volvo Personvagnar, tror att det är en modell för framtiden.


Ämnen i artikeln:

VolvoStampen

Det är ett bra koncept och det är bra att fundera på hur man ska jobba med olika typer av medier. Det är intressant, säger han.

Vad är det som är intressant?

Att man inte bara pratar om kostnad per millimeter utan för in affärsperspektivet på ett annat sätt. Det blir ett givande och tagande och affärsnytta på ett annat sätt.

Skiljer sig Stampen från andra medieföretag?

Det är inte vanligt att man för sådana resonemang med medieföretag, inte på den här nivån.

Tror du att det här är framtiden?

Ja, det tror jag, som köpare av media måste man veta vad man får för det man köper. Om printmedia ska växa och bli stort måste det utvecklas så att man kan veta det i högre utsträckning idag. Där är andra medieslag starkare idag.

Vad är era erfarenheter av Relationer & Affärer så här långt?

Vi har en väldigt öppen och kreativ dialog där vi känner att vi litar på varandra. Det har bara varit positivt så här långt.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

VolvoStampen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.