Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

The Times har ingen b-plan

Publicerad: 4 November 2010, 06:41

Igår landade nyheten att The Times tappat 60 procent av sina besökare på nätet sedan de införde betalvägg. Enligt tidningens chefredaktör James Harding är det dock för tidigt att börja tänka på alternativa planer.


I går kväll sändes en intervju med James Harding i BBC-programmet The Media Show. I den frågar programledaren chefredaktören om man har någon plan för hur man ska agera nu när det visat sig att betalväggen resulterat i ett 60 procentigt läsartapp på nätet.

Harding menar att det är en relevant fråga men att den ställs för tidigt.

”Vi måste utveckla och utveckla om, uppfinna och uppfinna om allt vi gör eftersom tekniken och dess möjligheter förändras hela tiden”, säger han i intervjun.

Hör intervjun här:

mvredaktion

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.