Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medievärldens arkiv

SvD Näringsliv och Metro startar platspaket

Publicerad: 22 September 2009, 03:48

Stockholms Platspaket får en räckvidd på 774 000 läsare i Stockholm, och kombinationen gör att dubbeltäckningen blir låg.


Ämnen i artikeln:

Pierre BergströmMetroSvD Näringsliv

Enligt SvD:s annonschef Pierre Bergström är det ett optimalt samarbete eftersom produkterna når så olika läsare: SvD Näringsliv når akademiker och yrkesverksamma med specialistkompetens och Metro når den yngre målgruppen 20 – 49.

Enligt Orvesto Konsument 2009:1 når produkterna tillsammans 774.000 läsare i Stockholm.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.