Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

Schibsted satsar på säljet

Publicerad: 3 oktober 2017, 10:14

Josefine Kvarnström och Fredrik Lehman

Mediekoncernen möter den ökade efterfrågan på native, video och programmatic genom att ge Josefine Kvarnström och Fredrik Lehman nya roller.


Ämnen i artikeln:

Schibsted

För att effektivisera säljorganisationen och bättre möta marknadens växande efterfrågan inom områden som native, video och programmatic tilldelas Josefine Kvarnström och Fredrik Lehman nya roller.

Josefine Kvarnström och Fredrik Lehman har utsetts till vice produktdirektör respektive vice försäljningsdirektör av Schibsted Sales & Inventory. De får därmed nyckelpositioner för att driva arbetet i säljorganisationen.

”Genom den här förstärkningen på ledningsnivå blir vi än mer snabbfotade på marknaden och kan bättre tillgodose mediebyråers och kunders önskemål”, säger Joakim Flodin, försäljningsdirektör, i ett pressmeddelande.

Linnéa Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Schibsted

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.