Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Så ska Mittmedia och Linkedin samarbeta

Publicerad: 16 Februari 2018, 06:09

Oscar Rydman, ansvarig offentlig sektor för LinkedIn Norden.

Mittmedia får bland annat möjlighet till utökad annonsering genom samarbetet.


Ämnen i artikeln:

MittmediaLinkedin

Samarbetet mellan Mittmedia och Linkedin blir i form av ett rekryteringsstöd till arbetsgivaren samt ett utökat rekryteringserbjudande, vilket man tror kan vara särskilt relevant för arbetsgivare inom välfärdssektorn.

”Många arbetsgivare i offentlig sektor är i behov av precis den kompetens som Mittmedia har. Vi har hittat en bra partner i Mittmedia som har lång erfarenhet från rekryteringsmarknaden, hög närvaro på många viktiga marknader och vågar tänka nytt”, säger Oscar Rydman som är ansvarig offentlig sektor för Linkedin Norden.

Mittmedias företagsmarknadschef Staffan Lönner:

”Det här samarbetet är ytterligare en bekräftelse på att vi är långt framme i vår affärslogik och i vårt erbjudande till våra kunder. Samarbetet förstärker bilden av varför man som annonsör ska välja Mittmedia som affärspartner.”

Det utökade annonsarbetet finns tillgängligt för Mittmedias kunder under februari.

Linnea Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

MittmediaLinkedin

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.