Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag26.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Räckviddstappen fortsätter

Publicerad: 5 Februari 2015, 08:11

Dagspressen fortsätter att tappa printläsare. Snabbast går det för Svenska Dagbladet, GP och kvällstidningarna. Korrigerad


Ämnen i artikeln:

Orvesto Konsument

Aftonbladet har tappat 10,3 procent och Expressen 10,8 procent av sina printläsare på ett år. Det visar nya Orvesto Konsument 14:3.

Göteborgs-Posten och Svenska Dagbladet klarar sig med ytterst knapp marginal.

Sydsvenskan är den enda dagstidning som ökar i räckvidd på vardagarna, med 0,9 procent. Helgläsningen har ökat med 2,4 procent.

Ämnen i artikeln:

Orvesto Konsument

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.