Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Nya SvD.se ökade trafiken mest

Publicerad: 24 Mars 2011, 05:47

Vecka 11 var mycket nyhetsintensiv. Kvällspressen behöll sina höga besökssiffror enligt Kia-index. Men nya SvD.se ökade sin trafik med 8,6 procent.


Ämnen i artikeln:

Svd.se

Katastrofen i Japan och det hotande inbördeskriget i Libyen är två händelser som drivit trafik till nyhetssajterna vecka 11. Aftonbladet är ohotad etta bland dessa med över 30 miljoner besök från över 6,1 miljoner unika webbläsare. Men det var nivåer sajten legat på.

Den mediesajt som ökade mest vecka 11 var redesignade SvD.se som ökade antalet unika besökare med närmare 8,6 procent.

Så tycker kollegorna om nya SvD.se

Ämnen i artikeln:

Svd.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.