Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Ny marknadschef på Omni

Publicerad: 6 April 2016, 09:09

Vedrana Corluka har rekryterats från IT-företaget Exopen där hon också var marknadschef.


Ämnen i artikeln:

Omni

”Att jobba med ett varumärke som Omni är lite av en dröm”, säger Vedrana Corluka i ett pressmeddelande.

”Vedrana är en drömrekrytering med rätt kompetens och underbart driv. Vedrana är både strategisk och operativ på samma gång, precis som många av oss är på en startup som Omni”, säger Omnis chefredaktör Markus Gustafsson.

Tidigare har Omni inte haft någon marknadschef, utan ansvaret har växlat mellan grundarna Markus Gustafsson och Ian Vännman och senare försäljningschefen Josefine Kvarnström.

Omni lanserades för mindre än 2,5 år sedan och har gått om både DN och SvD i sidvisningar i mobilen. Vecka 12 hade Omni 14,6 miljoner sidvisningar i mobilen.

”Den allmänna kännedomen runt om i landet kan fortfarande bli mycket högre, däri ligger min största utmaning”, säger Vedrana Corluka.

Ämnen i artikeln:

Omni

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.