Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Ny analys: Utmaningar för ett datadrivet varumärke

Publicerad: 9 September 2015, 09:57

PREMIUM Såväl mediehus som e-handlare anställer i dag analytiker för att behandla och agera på statistik. Vad händer med varumärket och kundupplevelsen när allt mer av marknadsföringen utgår från data?


Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Läs analysen på Medievärlden Premium.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.