Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Ny analys: Så bygger Schibsted sitt datauniversum

Publicerad: 2 September 2014, 10:02

Inloggning ger medieföretaget den data som krävs för att utveckla tjänster mot användare och annonsörer. Schibsteds lösning SPiD skall finnas på alla koncernens sajter i Sverige och Norge senast under 2015. Sedan ska den spridas till övriga världen.


Ämnen i artikeln:

Schibsted

Läs analysen på Medievärlden Premium.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Schibsted

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.