Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Ny analys: Nätkändisar kapar mellanhänderna

Publicerad: 8 April 2015, 10:30

PREMIUM Nya kreatörer på annonsmarknaden gör gränsen mellan innehåll, reklam och publik allt suddigare. Native advertising i sociala nätverk skapar nya intäktsströmmar på annonsmarknaden, strömmar som ofta rinner rakt förbi traditionella medier skriver Kristin Heinonen.


Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Läs analysen på Medievärlden Premium.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.